Молитва "Живые помощи"(Псалом 90-й)-текст,скачать!

Молитва "Живые помощи"(Псалом 90-й)-текст,скачать!

Читается трижды,Молитва "Живые помощи"(Псалом 90-й) используются в народной знахарской традиции и как средство оберег ,иногда читая его над больным, пытаются изгнать болезнь.(читать в трудных жизненных ситуациях)

Молитва "Живые помощи"(Псалом 90-й)

Живый в помощи Вышняго, в крове Бога Небесного водвориться.
Речет Господеви: Заступник мой еси и Прибежище мое,
Бог мой, и уповаю на Него.
Яко Той избавит тя от сети ловчи, и от словесе мятежна,
плещма Своима осянит тя, и под крыле Его надеешися,
оружием обыдет тя истина Его.
Не убоишься от страха нощного, от стрелы летящия во дни,
от вещи во тме переходящия, от сраща, и беса полуденного.
Падет от страны твоея тысяща, и тма одесную тебе,
к тебе же не приближится, обаче очима твоима смтриши,
и воздеяние грешников узриши.
Яко Ты Господи, упование мое,
Вышняго положил еси прибежище твое.
Не приидет к тебе зло, и рана не приближится телеси твоему,
яко Ангелом Своим заповесть о тебе,
сахронити тя во всех путях твоих.
На руках возьмут тя, да некогда преткнеши о камень ногу твою,
на аспида и василиска настуаиши,
и попереши льва и змия.
Яко на Мя упова, и избавлю и, покрыю, и яко позна имя мое.
Воззовет ко мне, и услышу его:
с ним есмь в скорби, изыму его и прославлю его:
долготою дней исполню его, и явлю ему спасение мое.
Ог твоего креста, и сохрани мя от всякаго зла.
ади мя, Господи, силою честнаго и животворящаго твоего креста,
и сохрани мя от всякаго зла.

Живые помощи,молитва живые помощи,живые помощи псалом,текст молитвы живые помощи,скачать молитва живые помощи
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Магия молитвы - православные молитвы,
заговоры, псалмы, иконы святых
© 2008.