Молитва Святому Пантелеймону (Целителю)

Святой Целитель Пантелеймон
Молитва Святому Пантелеймону (Целителю)


Молитва Святому Целителю Пантелеймону
О, великий угодниче Христов, страстотерпче и врачу многомилостивый Пантелеймоне! Умилосердися надо мною, грешным рабом, услыши стенание и вопль мой, умилостиви Небеснаго, Верховнаго Врача душ и телес наших, Христа Бога нашего, да дарует ми исцеление от недуга, мя гнетущаго. Приими недостойное моление грешнейшаго паче всех человек. Посети мя благодатным посещением, не возгнушайся греховных язв моих, помажь их елеем милости твоея и исцели мя; да здрав сый душею и телом, остаток дней моих, благодатию Божиею, возмогу провести в покаянии и угождении Богу и сподоблюся восприяти благий конец жития моего. Ей, угодниче Божий! Умоли Христа Бога, да предстательством твоим дарует здравие телу моему и спасение души моей. Аминь!

Молитва Пантелеймону,молитва Пантелеймону Целителю,молитва Святому Пантелеймону, молитва о здравии Святому Пантелеймону,молитва Св Пантелеймону,Святой Пантелеймон Целитель молитва,молитва Святому Целителю Пантелеймону
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Магия молитвы - православные молитвы,
заговоры, псалмы, иконы святых
© 2008.